Το νότιο τμήμα-Δήμος Δεσκάτης του νομού μας Γρεβενών στρέφεται κοινωνικά και οικονομικά προς Ελασσόνα-Λάρισα και Καλαμπάκα-Τρίκαλα επειδή η οδική σύνδεση είναι καλύτερη απο το δρόμο Δεσκάτη-Γρεβενά, ο οποίος είναι δύσκολος με πολλές
στροφές, επικίνδυνος και χρονοβόρος.Είναι επομένως το νότιο τμήμα αδικαιολόγητα παραμελημένο
και απομονωμένο από το διοικητικό του κέντρο-Γρεβενά και χάνονται έτσι
αρκετά χρήματα απο την κοινωνικοοικονομική αγορά των Γρεβενών (λαϊκή
αγορά, εμπόριο καταστημάτων, ιατρική φροντίδα κλπ).
Με την πανδημία , το νότιο τμήμα με μεγάλο αριθμό
ασθενών υπέφερε και ταλαιπωρήθηκε, ερχόμενο άρρωστο με αυτό το δύσκολο
οδικό δίκτυο στο Νοσοκομείο Γρεβενών. Ασθένησε μεγάλος αριθμός του,
θεραπεύτηκε και απώλεσε (θάνατοι) ενα αξιοθρήνητο αριθμό ατόμων, στο
αδικαιολόγητο σύνολο των δώδεκα χιλιάδων θανάτων της χώρας μας!
Ο προβλεπόμενος- ευρωπαϊκό δίκτυο- δρόμος Ε65 άργησε χαρακτηριστικά η κατασκευή του.
Ενδέχεται το νότιο τμήμα του νομού μας χρονικά και μετά
την κατασκευή του Ε65 να ακολουθεί και πάλι την υπάρχουσα παλαιά
διαδρομή!
Μετά από αρκετά χρόνια αδικαιολόγητης πολιτικής
ολιγωρίας και κοινωνικής ταλαιπωρίας ο χαλασμένος δρόμος στο
Ελευθεροχώρι επισκευάζεται!
Με τα ίδια χρήματα ή κατά τι περισσότερα υπήρξε πρόβλεψη
να κοπούν οι επικίνδυνες ανωφέρειες-κατωφέρειες στροφές (χαραγμένες από
το 1950) και να γίνει μια νέα παρέμβαση, αλλαγή, ένα νέο τοπικό σχέδιο
νέας ευθείας οδικής γραμμής (πιθανόν δρόμος ανατολικά του χωριού) ;
Το συσκέφθηκαν αυτό οι ΠΕ Γρεβενών και οι δύο ενδιαφερόμενοι για τους κατοίκους τους δήμοι Γρεβενών και Δεσκάτης ;
Ή ακολούθησαν και εδώ την “πεπατημένη οδό ” χωρίς να αλλάζουν τα διαχρονικά δεδομένα;
” Όλα τα ίδια αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν ” ;
Παρεπιπτόντως τώρα με την επισκευή του δρόμου, η
πεπαλαιωμένη γέφυρα στο Βενέτικο ποταμό ( ειδικά τώρα με την κίνηση
έμφορτων φορτηγών) μετρήθηκε από στατικής πλευράς η αντοχή της;
Πότε θα γίνει επισκευή της ή νέα γέφυρα
σύγχρονη και ασφαλής;
Το ίδιο θέμα διαχρονικά παρατηρείται με την επίστρωση
νέας ασφάλτου σε όλο το οδικό δίκτυο Ελασσόνα-Δεσκάτη-Γρεβενά ( π.χ.
Λουτρό, Αγία Παρασκευή, Ελευθεροχώρι κλπ ).
Δεν γίνονται εύκολες οδικές παρεμβάσεις και δεν κόβονται
ακόμη και εύκολες δημόσιες χωματοστροφές και δεν διαμορφώνεται έτσι
προοδευτικά ένας νέος ευθύς, ασφαλής και σύγχρονος δρόμος υπέρ του
κοινωνικού συνόλου και την ανάπτυξη της περιοχής μας!
Συνεχίζουν να μένουν οι δρόμοι μας ίδιοι και απαράλλαχτοι!
Δεν πάνε έτσι στάσιμα, μπροστά τα πράγματα, ο τόπος!
Δεν υπάρχει έτσι περαιτέρω ανάπτυξη!
Χρειάζεται όραμα, σχέδιο, πρόοδος, αλλαγή, ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ!
Βασίλης Γκαλογιάννης
Αντιστράτηγος (εα)
Πτυχ.Παντείου ( Πολιτικό τμήμα )
Πολιτευτής ΚΙΝΑΛ Γρεβενών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου