Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Στον οικισμό Δεσπότης ο Δήμαρχος Γρεβενών Γιώργος Δασταμάνης για την επέτειο της Μάχης του Σνιχόβου (Φωτογραφίες)


Ο Δήμαρχος Γρεβενών Γιώργος Δασταμάνης, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Χρήστο Τριγώνη, έδωσε το παρών στην ετήσια εκδήλωση τιμής και μνήμης για την Μάχη του Σνιχόβου. Η εκδήλωση έλαβε χώρα το μεσημέρι της Κυριακής 6

Φεβρουαρίου 2022 στην πλατεία του οικισμού Δεσπότης όπου τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων με τη συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Γραφείο Τύπου
Δημάρχου Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου