Τα γυναικεία σώματα θα έπρεπε να υπάρχουν χωρίς να σεξουαλικοποιούνται και χωρίς να λογοκρίνονται.

Μια καμπάνια της Adidas λογοκρίθηκε στην Αγγλία. Έδειχνε γυναικεία γυμνά στήθη. Και ήταν τόσο ενδυναμωτική που ενόχλησε. Η Advertising Standards Authority που αποφασίζει αν

μια διαφήμιση συμμορφώνεται με τους κώδικες προτύπων διαφήμισης τη θεώρησε προσβλητική και επιβλαβή. Ζούμε σε μια εποχή που καθημερινά οι διαφημίσεις και οι διευθύντριες των γυναικείων περιοδικών μας λένε ότι όλα τα σώματα είναι όμορφα, αλλά πόσο αυτό αντικατοπτρίζεται στις εικόνες που βλέπουμε στις σελίδες τους και στα  διαφημιστικά τους στην τηλεόραση; Δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε τα αυτονόητα, το πόσο σημαντικό είναι η εκπροσώπηση όλων των σωμάτων (από το xs μέχρι το 3xl) και όλων των φυλετικών και εθνοτικών καταγωγών ώστε να αντιπροσωπεύεται η συμπερίληψη  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , σε ταινίες και σε οτιδήποτε διαβάζουμε. Αυτό βέβαια δεν συμβαίνει με τη συχνότητα που θα έπρεπε.