![](https://menshouse.gr/media/2023/03/03/Train_Tempi-710x399.jpg)
Αυτό που γράφει στην έντυπη έκδοσή της η Real News δεν χωρά
παρερμηνείες. Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά στο πόρισμα των ειδικών οι οποίοι φέρονται να μιλούν με βεβαιότητα, δίνοντας λεπτομέρειες για τα πάντα. Το είδος των υλικών, το βάρος τους, αλλά ακόμη και το πού είχαν τοποθετηθεί και τις διαστάσεις της δεξαμενής… Προφανώς παράνομα, εφόσον κάτι τέτοιο ισχύει, αφού όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς με το δυστύχημα επιμένουν στην δική τους εκδοχή των γεγονότων…Η συνεισφορά των Βέλγων
Η ομάδα των Βέλγων ειδικών δεν βγήκε… απρόσκλητη να δώσει από το πουθενά τα φώτα της για τις συνθήκες της τραγωδίας. Η δική τους δουλειά βέβαια δεν αφορούσε το πώς φτάσαμε ως εκεί, τα λάθη δηλαδή και τις παραλείψεις που οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα, είτε αυτός είναι ο αρμόδιος υπουργός είτε ένας απλός σταθμάρχης.
Το Πανεπιστήμιο της Γάνδης και πιο συγκεκριμένα οι ερευνητές του τμήματος Δομικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου κλήθηκαν ως εμπειρογνώμονες. Και μάλιστα (για να σας προλάβουμε εδώ) όχι από τις οικογένειες των δεκάδων θυμάτων. Κλήθηκαν να διεξάγουν την δική τους ανεξάρτητη έρευνα κατόπιν της σχετικής παραγγελίας του Ελληνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ). Του πλέον αρμόδιου φορέα, δηλαδή. Και το πόρισμά τους, πάντα με βάση όσα γράφτηκαν στον Τύπο, οδηγεί μόνο σε μία λέξη. Συγκάλυψη…
Τα βασικά σημεία του πορίσματος
Οι Βέλγοι ερευνητές βρέθηκαν και στο σημείο του δυστυχήματος, ενώ μελέτησαν και όλο το διαθέσιμο οπτικοακουστικό υλικό, προσπαθώντας να δώσουν απαντήσεις που σχετίζονται με αυτό που αναρωτήθηκε εκείνη την αποφράδα ημέρα ακόμη και ο πιο απλός νους. Πώς προέκυψε η φωτιά και κυρίως τι είδους σύγκρουση ήταν αυτή που μπόρεσε να προκαλέσει ολόκληρο «μανιτάρι» από τις φλόγες;
Σύμφωνα με τα παραπάνω, λοιπόν, η μία από τις δύο αμαξοστοιχίες που συγκρούστηκαν έφερε εύφλεκτα υλικά. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται σαφής λόγος για πτητικούς υδρογονάνθρακες οι οποίοι βεβαίως, όπως φαίνεται από τις απαντήσεις της εταιρείας, δεν είχαν δηλωθεί.
Αυτά τα υλικά εικάζεται ότι είναι το ξυλόλιο και το τολουόλιο. Και μπορεί σε εμάς να πρόκειται για λέξεις που δεν βγάζουν νόημα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους γνωρίζοντες. Φαίνεται, λοιπόν, ότι πρόκειται για ουσίες οι οποίες χρησιμοποιούνται ευρέως στο λαθρεμπόριο καυσίμων αφού προτιμούνται για τη νόθευσή τους…
Επιπλέον, οι επιστήμονες φέρονται να είναι σε θέση να μιλήσουν με ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες. Οι ουσίες είχαν τοποθετηθεί στο πρώτο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Μάλιστα, φαίνεται ότι βρίσκονταν μέσα σε ειδική δεξαμενή διαστάσεων 1 Χ 2,5 μέτρα. Κατά συνέπεια, γνωρίζοντας το είδος των υλικών και τις διαστάσεις, εύκολα υπολογίζεται και το βάρος, το οποίο εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ των 3,5 τόνων, το λιγότερο και των 4 τόνων…
Έχοντας αυτά κατά νου, αντιλαμβάνεται τώρα κανείς καλύτερα το γιατί αμέσως μετά τη σύγκρουση, υπήρξε ένα μικρό χρονικό διάστημα που ακούστηκαν αλλεπάλληλες εκρήξεις, με αποκορύφωμα την δημιουργία του «μανιταριού» το ύψος του οποίου ξεπέρασε τα 80 μέτρα.
Η μεθοδολογία της έρευνας
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές τις ημέρες συμπληρώνεται περίπου ένα έτος έρευνας από τους Βέλγους ειδικούς. Κλιμάκιό τους είχε βρεθεί στο σημείο της τραγωδίας για επί τόπου μελέτη, παραμένοντας για αρκετό χώρο εκεί.
Φυσικά, όπως είπαμε, χρησιμοποιήθηκαν τα διαθέσιμα βίντεο, ενώ οι επιστήμονες έδωσαν βάση και σε μια σειρά από άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα, μπήκαν στην «εξίσωση» οι κλιματολογικές συνθήκες, ο καιρός, τα επίπεδα υγρασίας, ακόμη και οι άνεμοι που έπνεαν, σε μια προσπάθεια να δοθούν πειστικές και κυρίως ειλικρινείς απαντήσεις.
Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν συγκεκριμένα μοντέλα εξομοίωσης και τεχνητής νοημοσύνης, που φαίνεται ότι καταλήγουν στο συμπέρασμα που κάνει τους πάντες να μουδιάζουν. Ειδικά όταν πλέον θεωρείται περίπου δεδομένο ότι αρκετά από τα θύματα έχασαν τη ζωή τους όχι από τη σύγκρουση, αλλά από τη φωτιά που ακολούθησε. Η οποία προφανώς θα είχε αποφευχθεί εάν η αμαξοστοιχία μετέφερε αυτά που υποστηρίζει η εταιρεία και με βάση τα νόμιμα παραστατικά.
Στις 27 Φεβρουαρίου 2025, πάντως, όπως και να έχει, ο Ελληνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) θα δώσει στη δημοσιότητα επίσημα το πόρισμα των ανεξάρτητων ερευνητών. Και εφόσον είναι αντίστοιχο αυτού που έχει βγει στη δημοσιότητα, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι αυτοί που εμπλέκονται στο δυστύχημα και έχουν αποκρύψει γεγονότα και περιστατικά είναι πολλοί περισσότεροι από αυτούς που νομίζαμε. Και φυσικά οφείλουν ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη. Οι νεκροί δεν θα γυρίσουν πίσω, αλλά η πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης αποτελεί το ελάχιστο που μπορεί να γίνει στη μνήμη τους…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου