Αγαπητά μέλη φίλες και φίλοι του συλλόγου μας
Το
Σάββατο 19/02/2022 όπως έχουμε προαναγγείλει θα διεξαχθούν οι εκλογές
του Α.Π.Σ. ΔΡΟΜΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ. Η διαδικασία θα γίνει στο φουαγιέ
του πολιτιστικού κέντρου Γρεβενών κατά τις ώρες 18:00-20:30 και θα
περιλαμβάνει την εκλογή Δ.Σ. , αντιπροσώπων στην ομοσπονδία μας ΕΟΣΛΜΑ-Υ
και ελεγκτικής επιτροπής. Στις 18:30 θα γίνει στον εξωτερικό χώρο
Προσκαλούμε όλα τα μέλη και τους φίλους μας να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση μας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό με μάσκες, αποστάσεις κ.λ.π. παρόλο που η διαδικασία θα γίνει σε εξωτερικό χώρο.
ΤΟ Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου