Ο Πολιτιστικός σύλλογος Πίνδος
πραγματοποίησε σήμερα Κυριακή 13/2/2022, την κοπή πίτας του παιδικού
τμήματος του συλλόγου μας. Μας τίμησε με την παρουσία του ο Μητροπολίτης
Γρεβενών κκ Δαβίδ και ευλόγησε την καινούργια χορευτική χρονιά του
συλλόγου μας.
Ευχόμαστε από καρδιάς σε όλα τα μέλη μας υγεία και
ευημερία και
Η πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου.
Παπαμιχαλάκη Αικατερίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου