Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022

Η Λίντα Τσερούτι απαντάει στον σεξισμό με τον πιο υπέροχο τρόπο: «Αλήθεια, είναι μόνο έναν πισινός και δύο πόδια;»

Η Λίντα Τσερούτι απαντάει στον σεξισμό με τον πιο υπέροχο τρόπο: «Αλήθεια, είναι μόνο έναν πισινός και δύο πόδια;»

Η Λίντα Τσερούτι διάβαζε τη νύχτα για να προπονείται σκληρά τη μέρα. Δεν δέχεται λοιπόν από κανέναν να εστιάζει στα πόδια και στον πισινό της και όχι στα 8 μετάλλια που κέρδισε στην Γλασκώβη! Κι απαντάει στο σεξισμό με έναν μοναδικό τρόπο.

Όταν ανέβασε μία φωτογραφία της, σε στάση... γιόγκα, με τα μετάλλια της κρεμασμένα, έγινε αποδέκτης ουκ ολίγων σεξιστικών σχολίων.

Στο αρχικό της ποστάρισμα, η Τσερούτι δηλώνει χαρούμενη και περήφανη για όσα πέτυχε με τις αθλητικές της ικανότητες.

«Πίσω από τα μετάλλιά μου για τα οποία μου έχετε γράψει τόσα πολλά υπάρχουν τόσες θυσίες. Από την πολύ μικρή ηλικία που διάβαζα τη νύχτα ώστε να κάνω προπονήσεις τη μέρα.

Πολλοί με ρωτούν αν είναι δύσκολο να προπονείσαι μ' αυτόν τον τρόπο. Είναι σίγουρα μια ζωή αλληλένδετη, αλλά αυτό επιφυλάσσει τόσες χαρές και υπέροχες εμπειρίες! Εύχομαι ο καθένας σας να μπορέσει να ζήσει ή να κάνει τα παιδιά του να ζήσουν μια αθλητική ζωή! Ο αθλητισμός βοηθά στην εξέλιξη και διδάσκει αξίες».

«Είμαι σοκαρισμένη και αηδιασμένη»

Η... σεξιστική επίθεση που δέχτηκε όμως την οδήγησε στο να επιστρέψει. Η ίδια έκαν screenshot τη φωτογραφία από το ποστάρισμά της με τα αηδιαστικά μηνύματα που δέχτηκε.

Ενα από τα πιο... light που δέχτηκε έγραφε: «Πολύ καλό… στην πισίνα και έξω».

Η απάντησή της, λοιπόν, δεν άργησε να έρθει:

«Πριν από δύο ημέρες μοιράστηκα μια φωτογραφία που τραβήχτηκε στην παραλία όπου πηγαίνω πάντα, εκεί που πραγματοποίησα τα πρώτα μου όνειρα, ένα μέρος που έχει μεγάλη συμβολική αξία για μένα», έγραψε. «Η φωτογραφία με δείχνει σε μια καλλιτεχνική πόζα, χαρακτηριστική του αθλήματός μου, ανάποδα και κάνοντας σπαγγάτο μαζί με τα οκτώ μετάλλια που κέρδισα στο καλύτερο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της καριέρας μου.

Είμαι κυριολεκτικά σοκαρισμένη και αηδιασμένη από τα εκατοντάδες, πιθανότατα χιλιάδες, ανάρμοστα, σεξιστικά σχόλια και τους χυδαίους ανθρώπους που ευθύνονται γι’ αυτά.

Μετά από πάνω από 20 χρόνια προπόνησης και θυσιών, το βρίσκω τουλάχιστον ΝΤΡΟΠΗ να διαβάζω σχόλια εκατοντάδων ανθρώπων που κάνουν αστεία τα οποία σεξουαλικοποιούν το σώμα μου.

Είναι όντως ένας πισινός και δύο πόδια το μόνο πράγμα που υπάρχει και το κύριο θέμα συζήτησης; Το ελάχιστο, και το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να εκθέσω την ακαταλληλότητα αυτών των σχολίων, αντικατοπτρίζοντας μια κοινωνία που εξακολουθεί να είναι πολύ αρρενωπή και διαφορετική από εκείνη στην οποία θα ήθελα να γεννηθώ και να μεγαλώσω τα παιδιά μου μια μέρα».

Η Λίντα Τσερούτι με τα 8 μετάλλιά της από τη Γλασκώβη στο λαιμό της:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου