
Νέα συνεργασία από τον σούπερ σταρ της Παρί Σεν Ζερμέν, που σίγουρα δεν περιμέναμε...
Ο Κιλιάν Εμπαπέ δήλωσε σήμερα ότι θα συνεργαστεί με τον γαλλικό οίκο μόδας Dior. «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι είμαι πλέον επίσημα μέλος του οίκου Dior. Ανυπομονώ να μοιραστούμε τη συνεργασία μας στην ανδρική μόδα
και το άρωμα Sauvage», έγραψε ο Γάλλος διεθνής επιθετικός της Παρί ΣΖ, στο Twitter.Το tweet του Μπαπέ επιβεβαιώνει τις πρόσφατες αναφορές των μέσων ενημέρωσης ότι ο Dior είχε ορίσει τον Μπαπέ ως νέο παγκόσμιο πρεσβευτή του. Τον Σεπτέμβριο, ο οίκος Dior υπέγραψε διετές συμβόλαιο για να σχεδιάσει ρούχα για την Παρί Σεν Ζερμέν, σηματοδοτώντας την πρώτη της σχέση με μια αθλητική ομάδα.
Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου