Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Αρνητές καίνε βιβλία έξω από το δικαστικό μέγαρο

Κάθε όριο ξεπέρασαν οι αρνητές της πανδημίας στη Χαλκίδα, θυμίζοντας τις πιο σκοτεινές εποχές καθώς έφτασαν στο σημείο να

κάψουν βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά για την πανδημία αλλά και μάσκες και rapid tests.

https://www.vavanta.gr/arnites-kaine-vivlia-exo-apo-to-dikastiko-megaro/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου