Άνδρας πήγε να κάνει την τρίτη δόση του εμβολίου φορώντας μπλούζα με τον… Άγιο Πέτρο
Συγκεκριμένα, ο Σπύρος Βέρροιος από την Πάτρα προσήλθε στο εμβολιαστικό κέντρο για να κάνει την τρίτη δόση του εμβολίου, φορώντας ένα μπλουζάκι το οποίο έγραφε:
«Kάνε την τρίτη δόση και μπες στην κλήρωση για ένα μοναδικό ταξίδι… Καλώς ήλθατε στον Άγιο Πέτρο»!.
Δείτε τη φωτογραφία...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου